Saturday, December 28, 2013

Malam kedua terakhir

Bismillahirahmanirahim.

Alhamdulilah, masih bernafas aku di Bumi, bak kata orang tua dan nasihat orang zaman dulu "bangkitlah seawal pagi yang mungkin, selepas solat subuh keluarlah mencari rezeki ini kerana peluang nya melimpah ruah" cewahhh! Kemain lagi aku. haha Sebenarnya kali ni post terakhir aku dalam rumah lepas ni dah balik kolej dah straight pulak tuuu tak ada balik-balik rumah. haihhh T.T

Okayy, nak berkongsi apa yang berlaku semalam ni haaa semalam ada orang belanja makan-makan, nak kata makan besar tak ada lahh cuma biasa-biasa jee nak balik kolej katakannn itu yang "request" haha so ini lahh bukti nyaa, tapi sebelum aku tunjukkan bukti semalam tuu kannn aku nak bagitahu ni, semalam kannn kannn bella kann kannn kembali dekat aku yayyyyyy!!! Official yawww!! Finally!! haha. Perasan bercampur masa tuu gembira ada, sedih ada, haihh semua lahh haha. Biarlah rahsia selebih nyaa :)


Okayy, sebelah kiri tuu angah dan sebelah tuu dina, dina lagi besar dari angah haha. So kebanyakkan orang akan cakap dina tuu angah dan angah tuu dina. Okayy nak jadikan cerita nyaa, aku "pawwww" angah haha aku minta dia belanja aku sebelum aku balik kolej (hari ini) T.T
So, nama tempat ni ramai orang tahu boleh tahan terkenal juga tapi ada setengah orang tak tahu hiks. Tak mengapa. Nama tempat ni, Medan Ikan Bakar Sabak Awor, Muar Johor. 



Yayyyy! It's me babe! What is M? M is mean Megat. Megat is part of my name. haha. Dah lama sangat tunggu ikan nak dibakar jadi apa lagi suruh lah dina amik gambar ni untuk dijadikan kenangan haihh aku pergi macam pergi jauh je kan? Padahal pergi belajar je dekat Melaka sana. haha. Comell kan aku? *Bella dah puji anda bila lagi? haha.


Enough and will be continued. InshaAllah.

No comments:

Post a Comment