Friday, December 27, 2013

3 hari lagi!

Bismillahirahmanirahim.

Post! Post! Post! haha. Yayyyy! Gila menulis agak nya aku ni haha kalau boleh setiap hari nak buat post jee memang tak ada kerja lain kann? haha. Memang pun, aku tak ada kerja lain pun sebab seperti biasa hari ni merupakan hari terakhir aku berceloteh mungkin? Mungkin hari ni hari terakhir aku mencelikkan mata? Mungkin selepas ni aku sibuk dengan tugas di kolej? Semua kemungkinan akan berlaku, kita yang merancang, Allah yang menentukan. "May Allah give me all His strengthen and healthy".

3 hari lagi?! Apa sebenar nya yang dimaksudkan? haha. Sebenar nya yang dimaksudkan tu adalah tinggal 3 hari lagi sahaja kita berada di tahun 2013 dan selepas ni muncul lah tahun 2014. Tahun baru, azam pun baru? Kannnnn? So, apa azam korang ni? Mehh ler share dengan neno ni haa? hiks. Kalau nak tahu azam neno, okayy aku akan bagitahu bila malam nanti ehh, suprise sikit baru seronok. hiks.

Tapi macam malas jee nak tunggu malam ni haha kang takut tak menyempat nanti ehh apa aku merepek ni? ishhhhhhh! Istighfar bebanyak. ***Wajib percayai kematian dan kita hendaklah sentiasa bersedia menghadapi nya. 

Okayy, here azam bagi Megat Amirul Rizwan Bin Megat Mahmood, antaranya cewahh dah macam apaa pulak haha dah macam Anugerah skrin pulak *calon-calonnya adalah" haha. Ahhh pedulikan semua tuu, sekarang ni aku nak kongsikan apa sebenarnya azam aku bagi tahun 2014.

*****Pertama, nak kumpul duit, tiap-tiap hari seringgit **nampak macam kelakar kan? Tapi itu lah azam aku dan akan berterusan sampai bebila. 
*****Kedua, mestilah nak menjadi pemimpin yang cemerlang, dedikasi bukan sahaja hebat dalam pelajaran tapi tugas nya perlu hebat juga **tapi untuk sem ni pointer aku jatuh. Jatuhhh kawwww pnya! Tapi boleh cover lagi. InshaAllah.
*****Ketiga, hormat kedua-dua ibubapa.***tingkatkan lagi, bukan bermaksud sebelum ni aku tak hormat haa jangan salah faham eh ehhh O.o
*****keempat, nak jumpa bella. hiks. Nakjumpa gulahati ler haaa amik tuu azam tahun 2014. Siapa yang tak nak jumpaa kann? Dah kerinduan ni. hiks. Cehhhh!! Macam lahh tak contact dengan dia kan? Lalalalalaaaaaa! haha.

Okayy cukup empat jee azam untuk tahun 2014, tak nak bebanyak, nanti takut tak tercapai jee. Biarkan selebih nya, tersirat dan yang tersurat aku dah senaraikan seperti atas tuu. InshaAllah akan tercapai semua nya kalau tak semua harap salah satu akan tercapai. hmm. 

Enough and will be continued. InshaAllah.

2 comments:

  1. asal pulak aku mengada ka? Kau memang nak cari gaduh dengan aku kan? haha

    ReplyDelete