Wednesday, January 8, 2014

Miss my writing

Bismillahirahmanirahim.

Setelah sekian lama aku mendiamkan diri atas urusan tertentu cewahh kemain lagi macam lah besar sangat kann tapi itu lah hakikat nya. Memang minggu lepas (sebelum tahun baru lagi) aku sudah sibuk dan kenapergi bermacam kem antara nya kem seperti kem kepimpinan bersama SOC dan MPP, bertempat di Kem Lembah Pangsun, Hulu langat. Pehhh! Punya penat tak payah cerita kann? Allah yang sahaja yang tahu macam mana penat nya letih nya semoga apa yang kita pelajari disana dimanfaatkan sebetulnya:)

Nak jadikan cerita, kami semua bertahun baru dalam hutan yayyyy! haha. Pengalaman yang paling tak dapat dibeli dimana-mana ini kerana selalu nya kita akan meraikan bersama kekawan yang rapat dan berada di rumah berlainan dengan kami semua sebab kami berada di sana selama 4hari 3malam. Dan kami berada disana masa 30hb Disember 2013. Nampak tak? Tapi nak buat macam mana kan tugas tetap tugas. hiks.

Post kali ni rasa macam hambar sedikit ini kerana sewaktu aku menulis post ni masih dalam program Misra yang mana Minggu Orientasi Silaturahim bersama pelajar baru sesi Jan-Jun 2014.
**Maaf kalau bila anda baca post kali ni rasa macam bosan je sebab aku terlalu penat dan disamping tu aku terlalu rinduuu sangat untuk menulis. hm

Akhir sekali, rinduuuuu nyaa dekat NurSalsabila Jamali ni haaaa. Agaknyaa kalau dapat jumpa dia aku nak cubit ahhhh pipi dia lahh tak punn aku nak usik hidung dia. hiks. Imissyou sayang tremendeously :)


Haaaa yang dimaksudkan bella tuuu sudah semesti nyaa sebelah kanan korang tu haaa yang acah-acah suruh orang senyap. haha. Aku pun tak tahu apa kena buat macam tuu tapi aku rasa mesti ada sebab kenapa dia buat macam tuu. Kalau aku teka, hm aku nak teka dia suruh orang yang amik gamba dia jangan ketawa dan suruh senyap kalau bella buat mimik muka. kannnn sayang? haha. jk! :)

Enough and will be continued. InshaAllah

No comments:

Post a Comment